lundi 18 mars 2013

CORAIL EXPLOSION

Jean et Veste : Mango / Sac et Bonnet : Topshop/ Top : Promod / Shoes : Zara

Une explosion de couleur dans votre hiver froid !!
Je compatis à votre douleur, tellement d'ailleurs que Jeudi je prend l'avion pour arriver sur le continent et moi même je vais me prendre une sacrée claque niveau température !!
Bon début de semaine !!

A Color explosion in your tough winter !
I can't imagine how hard it could be to live in such a cold weather those days...
I have a flight on thursday straight to Paris and i guess i will have a serious thermal shock! 
I'm actually hot wearing this jacket in my garden :)
Have a good beginning of week!!

XoXo

15 commentaires:

  1. Superbe la veste! Bisous.

    http://theeworld.blogspot.com.es/

    RépondreSupprimer
  2. love your jacket! I have the same one in black! You could check it on my post Acid Wash:)

    styleinlove.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  3. Magnifique!
    j'adore! les couleurs, le t shirt, les chaussures, TOUT!

    http://marielgdc.blogspot.fr/

    RépondreSupprimer
  4. Great outfit! I really like it<3




    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  5. Les chaussures ont l'air sublimes!!! Bon courage pour ton retour parmi nous!!

    xx

    RépondreSupprimer
  6. Jolie tenue!!

    Xx
    www.Lauralexo.com

    RépondreSupprimer
  7. Effectivement, superbe explosion de couleur !!! J'adore ce look ! J'y repenserai cet été !

    RépondreSupprimer
  8. Il est juste parfait ce jean!! Et top les lunettes!

    Bises. ALie**

    http://leblognoeudnoeud.com/

    RépondreSupprimer
  9. Merci Les filles !!!!!! ;)
    Thank you all girls !!!!

    xoxo

    RépondreSupprimer
  10. Cute look! It was cold in Paris on Saturday, but I think it is starting to get warmer now xxx

    www.couronnedefleurs.net

    RépondreSupprimer
  11. thanks for interesting post... i really enjoy to visit this site :)
    please, visit my web:
    obat maag kronis tradisional

    RépondreSupprimer
  12. Such a fun, visually interesting look. I love all the colors, pieces & layers. Great styling!

    RépondreSupprimer

Laissez moi vos impréssions, je suis toujours heureuse de vous lire et de vous répondre !!! :)
Feel free to leave your comments, i'm glad to read and answer them !!

XoXo